Homecoming! - Reisverslag uit Wisconsin Rapids, Verenigde Staten van Rianne - WaarBenJij.nu Homecoming! - Reisverslag uit Wisconsin Rapids, Verenigde Staten van Rianne - WaarBenJij.nu

Homecoming!

Blijf op de hoogte en volg Rianne

07 Oktober 2013 | Verenigde Staten, Wisconsin Rapids

Hallo allemaal!

Deze hele week was het homecoming week, deze hele week hadden we kortere lessen en na school waren er allerlei activiteiten. Maandag was het twin day. Dus samen met iemand anders trok je dezelfde kleren aan. Na school waren er field games zoals egg toss, waarbij je met een ei overgooit over een steeds grotere afstand. Er was ook een menselijke piramide en the tug of war. Bij de Tug of war ga je touwtje trekken en in het midden is een modderpoel, dus als je aan het verliezen bent val je met je team in de modder:D Dinsdag was het Disney, iedereen trok dus een Disney kostuum aan en het leuke is dat iedereen dat ook echt doet. Iedereen besteed super veel tijd aan het vinden van een mooi kostuum! Woensdag was het een dress up day het was de bedoeling dat je je extra mooi aankleedde want er was een extra lange kerk mis. De meeste meisjes droegen een mooie jurk en de jongens droegen een blouse en een stropdas. Donderdag was het color day. Wij, de juniors hadden de kleur roze dus wij droegen onze roze t-shirts. Sommige mensen gingen all the way en waren helemaal in het roze gekleed. De Seniors, Sophomores en de Freshman hadden ook hun eigen kleur. Na school had ik een tennis wedstrijd maar die werd helaas afgelast vanwege de regen. Vrijdag was het "Blue and white day". Blauw en wit zijn de kleuren van de school dus iedereen droeg t-shirts van de school. Na school was er een oktoberfest en de pep rally. Het oktoberfest hield in dat je Duits eten in de cafetaria kon krijgen. De pep rally was echt super gaaf! Er waren allemaal gênante spellen en er werden willekeurige mensen uitgekozen om deel te nemen, dus het was hopen dat je naam niet getrokken werd. Na elk spel werd er een sport team voorgesteld. Ook ik en de andere teams werden voorgesteld! Iedereen was aan het juichen en aan het aanmoedigen met de spellen, echt super leuk! Na alle spellen kwamen de torch runners, er waren leerlingen die 3 kilometer met een fakkel gelopen hadden en die kwamen aan, vervolgens werd bekend gemaakt wie Homecoming king en queen geworden waren. Toen dat bekend was ging iedereen naar buiten en daar stond een hele grote "A" van Assumption en die werd met de fakkel aangestoken. Zaterdag was dan eindelijk de Homecoming dance waar iedereen sinds de eerste schooldag over gepraat heeft! Eerst gingen we met bijna alle Juniors foto's maken en eten. Daarna gingen we met z'n allen naar school voor het feest. Eerst was er een Grand March, waar alle koppels voorgesteld werden en daarna begon het feest! Ik en mijn vrienden hebben de hele avond gedanst, het was echt super leuk! Het is ongeveer hetzelfde als onze schoolfeesten, alleen is het niet in een club en bijna niemand is dronken. Toen het feest afgelopen was gingen ik en en paar vriendinnen naar het huis van een vriendin van mij en daar bleven slapen.

heb elke dag na school 1,5 uur tennis training. Ook heb ik al een aantal tenniswedstrijden gehad, meestal hebben we 1 of 2 wedstrijden per week. De wedstrijd zijn altijd na school. We gaan dan met de schoolbus naar een andere school en daar spelen we dan een wedstrijd. Op de terugweg stoppen we meestal bij een restaurant om te eten. Ons team doet vrij veel aan team bonding, wat echt super leuk is. Alle meiden gaan dan naar het huis van iemand uit het team en dan maken we een kampvuur, echt super gezellig!!

Morgen ga ik niet naar school omdat er dan tennis sectionals zijn, dus dan gaan we met het tennis team naar een andere school en daar spelen we de hele dag tennis! Ook dinsdag ga ik niet naar school omdat we dan met alle uitwisselingsstudenten naar een theatervoorstelling gaan!

Liefs uit Amerika!!

• 07 Oktober 2013 - 07:47

Marian:

Wat een geweldige ervaringen allemaal zeg, dat maak je idd hier in nl niet mee.

• 07 Oktober 2013 - 19:55

Ingrid Grievink:

Sounds like a lot of fun, Rianne! Have a real good time, darling xxx Ingrid.

• 12 Oktober 2013 - 10:50

Brechjeuh:

Zo te horen krijg je een hele tennis cursus in Amerika!
    Leuk dat ze zoveel activiteiten hebben bij jullie op school.
    Op het ludger is het zoals gewoonlijk...
    Veel plezier!

See you later Paddington!

ps. Je zag er leuk uit bij dat bal. (:

• 21 Oktober 2013 - 08:36

Familie Gal:

Lieve Rianne,

wat een super leuk verhaal, weer van genoten. wij gaan vandaag samen met Brechtje en Felix zwemmen in.........Duitsland! Kunnen de moeders ook even bij babbelen.
    Nieck jan is met Argo op trainingskamp in .........Duitsland! Hardlopen, fitness, hardlopen poeh, poeh.
    We kijken weer uit naar je volgende verhaal,

Groetjes,
    Mirne, Marie Louise, Wilfred

• 21 Oktober 2013 - 13:12

Richard:

Hoi Rianne,
    Prachtig verhaal, keep on going straight forward.......and have a lot fun.

Greetz je pa

• 25 Oktober 2013 - 13:36

Mirne Gal:

hoi rianne,

heel erg bedankt voor het kadotje ik ben er heel blij mee ik zal de lipgloss vaak op doen en denk dan aan jou!! wat ga je het weekend doen?
    veel plezier verder
    en tot schrijfs