What's the F-word? - Reisverslag uit Wisconsin Rapids, Verenigde Staten van Rianne - WaarBenJij.nu What's the F-word? - Reisverslag uit Wisconsin Rapids, Verenigde Staten van Rianne - WaarBenJij.nu

What's the F-word?

Blijf op de hoogte en volg Rianne

30 Oktober 2013 | Verenigde Staten, Wisconsin Rapids

Oke, ik weet dat het veel te lang geleden is dat ik voor het laatst een blog geschreven heb, ik schaam me diep(echt waar).

Ik zal beginnen met de field trips die ik de afgelopen 2 weken gehad heb. 2 weken geleden gingen we met alle uitwisselingsstudenten en leerlingen van de Model UN klas naar Oskosh, een grote stad, 2 uur rijden van ons vandaan. Daar gingen we naar een school want daar was een theatervoorstelling. In elke school is er trouwens een best groot theater dus vandaar dat het in een school was. De voorstelling zelf was best wel saai, want er werden 5 stukken van ongeveer 20 minuten gespeeld. Maar het feit dat we niet naar school hoefden maakte het wel wat beter en de busreis is altijd leuk. Op de terugweg stopten we midden op een parkeerplaats van een winkelcentrum en iedereen kon zelf kiezen waar je wilde eten. De keuze was fastfood, fastfood of fastfood. Echt alles is hier fastfood! Sinds ik hier ben heb ik 2 keer in een fatsoenlijk restaurant gegeten... Vorige week hadden we weer een fieldtrip, dit keer met alle Juniors, want we hadden een junior rally. Dat is een jaarlijkse fieldtrip voor alle Juniors. 's Ochtends om 6:15 gingen we met de schoolbus naar een school, weer ongeveer 2 uur rijden van ons vandaan. Op de school waar we naartoe gingen kwamen nog ongeveer 8 andere katholieke scholen. Toen iedereen in de theaterzaal zat konden we beginnen. Eerst kwam er een man 2 uur praten, hij was echt hilarisch! Aan het eind deden iedereen zijn kaken zeer van het lachen! Na 2 uur hadden we een korte pauze. Daarna ging iedereen weer terug naar de theaterzaal. Daar praatte die man nog een uur, helaas begon hij nu over Jezus en God te praten en het werd allemaal nogal saai. Na een uur hadden we pauze met schoollunch, macaroni die als een brok aan elkaar kleeft en wortels die warm zijn maar te hard om er je vork in te kunnen prikken... Na lunch hadden we een kerkmis, dat was saai maar beter dan de mis op school want deze was korter:) Na de mis kwam er een pastoor met een soort van gouden zon met een stuk brood erin. De zon werd op het altaar gezet en toen gingen we een half uur voor een stuk brood bidden... Dit was zo saai dat als je om je heen keek iedereen serieus aan het slapen was, wat me eigenlijk wel verbaasde want ook de mensen van mijn leeftijd zijn best wel serieus met God enzo. Hierna was het afgelopen en toen gingen we weer met de bus naar huis. In de bus hadden de chinezen mij en Robi Chinese poker geleerd, hahaha. Natuurlijk won ik elke keer, no I'm just kidding:( Hahah

Zondag had ik een tennis banquet, een soort afsluiting van het seizoen. Het werd gehouden in een zaal en iedereen moest een gerecht meenemen. Nadat iedereen gegeten had vertelde de coach dat hij een super leuk seizoen heeft gehad en dat hij van ons genoten heeft. De tennis coach, mister Schultee, is echt awsome trouwens! Nadat hij zijn verhaaltje gehouden had kwamen alle Seniors naar voren, ook zij vertelden allemaal een verhaal over hun tennis ervaringen op Assumption, dat was grappig maar ook wel emotioneel. Toen zij klaar waren met hun verhaal zeiden ze dat ze het heel leuk vonden dat er dit jaar een uitwisselingsstudent uit Nederland was(me) en toen moest ik naar voren komen. Ze gaven me een tas met een Assumption tennis trui erin! Echt ontzettend lief en ik wist echt van niets! Daarna kreeg iedereen een certificaat en een dvd met alle foto's van mister Schultee. Daarna werden er foto's gemaakt en toen was het wel zo'n beetje afgelopen want alle vaders moesten naar huis om de Packer game te kijken!

Oh, de titel zal ik ook nog even uitleggen:) Oke vorige week hadden we wiskunde en wiskunde in het engels is echt chinees! Dus mister Klein, mijn wiskunde leraar vroeg me of ik wist wat het F-woord was. Dus ik zei ja, toen vroeg hij wat het was. Ik wist niet of ik het moest zeggen want het is katholieke school en je hoort echt geen fuck te zeggen. Maar goed ik zie heel voorzichtig "fuck". Toen begon de hele klas te lachen en ik wist niet wat er mis was. Toen mister Klein weer kon ademen zei hij dat het "fraction" betekent-.- Are you kidding me?! Het was grappig maar nu vraagt iedereen me elke keer wat het F-woord is-.-

Volgende week gaan we met alle uitwisselingsstudenten naar Milwaukee, daar heb ik echt ontzettend veel zin! Donderdag ga ik met een groep vrieden Trick or Treaten, want dan is het Halloween! Vandaag heb ik al samen met Camille pompoenen gesneden! Voor de rest gaat alles hier super goed, ik heb ontzettend naar m'n zin, ik heb al heel veel nieuwe mensen ontmoet en nieuwe ervaringen opgedaan! Ik heb ook een aantal foto's toegevoegd, zodat jullie een beetje een beeld krijgen van waar ik ben:)

Liefs uit Amerika!!

  • 30 Oktober 2013 - 11:27

    Pap Richard:

    He meisje leuke blog. A lot of succes over there. Love you, your daddy

  • 30 Oktober 2013 - 11:58

    Marian:

    Griezelig vet mooi en lachen hahaha xxxxxxxxx uit nunspeet

  • 30 Oktober 2013 - 15:06

    Daphne:

    GAAAF. Mooi huis ook. :) Moest wel even lachen om het f-woord, maarhee, dat zou mij ook zo overkomen. :')
    Liefsssz

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rianne

Hallo allemaal! Ik ga 28 augustus voor 10 maanden naar Amerika, daar verblijf ik bij een gastgezin en ga ik naar een high school!

Actief sinds 24 Aug. 2013
Verslag gelezen: 324
Totaal aantal bezoekers 11439

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2013 - 05 Juni 2013

Mijn high school avontuur

Landen bezocht: