Plaatsing!!! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Rianne - WaarBenJij.nu Plaatsing!!! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Rianne - WaarBenJij.nu

Plaatsing!!!

Blijf op de hoogte en volg Rianne

24 Augustus 2013 | Nederland, Nederland

Hallo allemaal!

Wooh ook ik ben EINDELIJK geplaatst!! Vanochtend kreeg ik een mail waarin stond dat ik geplaatst ben in Wisconsin! Ik heb een gastvader Jerry, een gastmoeder Sue en gastzus Camille. Camille is ook 16 dus dat is echt super leuk! Daarnaast hebben ze twee honden en een kat:) Ik heb ze nog niet gesproken maar ik heb wel een mail naar ze gestuurd maar ik wist niet wat ik moest schrijven omdat ik zo veel zin had om te gaan:$ haha. Voor de mensen die niet weten waar Wisconsin ligt, Wisconsin ligt in het noorden van Amerika aan Lake Michigan. Wisconsin is ook wel bekend als de "Badger State" (dassen staat). Je kunt er veel outdoor activiteiten doen zoals kanoën, kamperen en vissen.Ook zijn er veel mooie bossen en watervallen. (dit stond in mijn mail:$)

Woensdag vlieg ik om 7.15 naar Londen van Londen naar Chicago en van Chicago naar Wausau. In totaal zit ik bijna elf uur in het vliegtuig:O maar ik heb er heel veel zin in!!

  • 25 Augustus 2013 - 12:16

    Marian De Ruiter Van Heeswijk:

    Jeetje wat een spannende onderneming en dat op jouw leeftijd. Super super super. Je zal door veel mensen gemist worden maar wensen je heel veel plezier en houden contact via de mail.

    Heel veel lieve groetjes uit nunspeet

  • 25 Augustus 2013 - 14:56

    Anne Musch:

    Hoi rianne anne vindt het ook leuk om jouw verslagen te ontvangen hihi

  • 29 Augustus 2013 - 08:20

    Huub Elshof:

    Heel veel plezier in het land van onbegrensde mogelijkheden!
    Was zelf daar in 1979 en 1983 en ligt nog een stukje hart van mij daar...een van mijn mooiste tijd van mijn leven! Vind het erg leuk je blog te volgen en mocht je nog adressen wilt hebben van familie in Wisconsin laat het weten.....genieten!!!

  • 29 Augustus 2013 - 16:16

    Marjan Stijf_ Samplonius:

    Meid wat een ervaring maak er wat van en vooral
    geniet er van het blijft je je hele leven bij.

    Gr. Marjan

  • 29 Augustus 2013 - 23:00

    Ingrid Grievink:

    Rianne, wat een avontuur! Ik vind het leuk om je te volgen en hoop veel updates te krijgen ;-)
    Heel veel plezier tijdens deze geweldige ervaring. Je bent volwassen als je terug komt!
    Veel liefs uit Dordt, Ingrid Grievink

  • 30 Augustus 2013 - 21:22

    Daphne Cohen:

    Hey you! Hoop dat je goed bent aangekomen (samen met je bagage) en je je eerste schooldag hebt overleefd. Houd je blog in de gaten en we houden contact!
    Liefss!

  • 30 Augustus 2013 - 22:47

    Thea Baird:

    Dear Rianne,
    Good luck! I hope you will be writing your comments in English pretty soon! Have already looked up Wisconsin Rapids on the map. Now I know where you are. Take care. Thea

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rianne

Hallo allemaal! Ik ga 28 augustus voor 10 maanden naar Amerika, daar verblijf ik bij een gastgezin en ga ik naar een high school!

Actief sinds 24 Aug. 2013
Verslag gelezen: 488
Totaal aantal bezoekers 11431

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2013 - 05 Juni 2013

Mijn high school avontuur

Landen bezocht: